❤تنــ❉ـهـایــی منـღـــو تــو❤







نويسندگان



مدیریت تنهایی منو تو



دوستان سایت تنهایی منوتو



دوستان تنها



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





روزی میرسد‼

روزی میرسد که در خیال خود

جای خالی ام را حس کنی

در دلت با بغض بگویی:

«کاش ای  نجا بود»

                         

اما من دیگر......................................به خوابت هم نمی آیم



نظرات شما عزیزان:

(a) (m) (i) (r)
ساعت13:32---12 آبان 1393
مامانمو نمیارم بابامو میارم توهم مامانتو بیار خخخخ خخخخ خخخخ
پاسخ:اوه اوه بی ادف


{a} {m} {i} {r}
ساعت20:32---11 آبان 1393
هیچی یه جمله گفتم بالای دیپلم شما نمیفهمی خخخ خخخ خخخ خخخ
پاسخ:بالا دیپلم نبود فکر کنم فقط دیونه ها زبونتو بفهمن خخخخخ


(a) (m) (i) (r)
ساعت20:31---11 آبان 1393
نمیدونم اومدم کلاس بزارم اخه همه میگن به ما هم سر بزن منم گفتم تو باید بزنی تو ذقم گگگگ گگگگ گگگگ گگگگ
پاسخ:خدا همه دیونه هارو شفا بده مخصوصا تورو خخخخخخخخ
پاسخ:میگم حالا گریه نکن میری مامانتو واسم میاری


(a) (m) (i) (r)
ساعت20:28---11 آبان 1393
خیلی هم عالی به ما هم سر بزن

پاسخ:بلی میشه بگی به چی سربزنم خخخخخخخخ


{a} {m} {i} {r}
ساعت20:28---11 آبان 1393
هانسی گروهین بله مولاسی وار=شیعه لرین حضرت عباسی وار
پاسخ:ها چی نگرفتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ♥Ŝħîɤȃ♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ در 2:34 | |